étkezés nem fényképeket készítettem a Disney World szórakozásáról, mert a pillanatban próbáltam lenni. (Igen, egy furcsa koncepció, amelyet valaki a szociális hálózathoz ragasztott.) De tudom, hogy néhány világutazó nagyra értékelné a tartózkodásom és az étkezésem legfontosabb eseményeit.

Legújabb videóim

19 antitestvizsgálat
Vettem a COVID19 antitest tesztet. Így ment, és az eredmények!

További videók

00:00
08:21
05:19

A New Balance felállított minket a Grand Floridián. A Grand Floridian swaaaaanky ennek a lánynak. Amint megérkezik, több szereplő tag üdvözli Önt: „Üdvözöljük otthon!”.

Alkonyat körül mutattunk be, és a kilátás és a naplemente gyönyörű volt!

A terek rendkívül szépek, de nem olyan elegánsak az előcsarnokban. A szolgáltatás az, ami valóban elkülöníti ezt a helyet – mindenki olyan barátságos, segítőkész és gyors volt.

Az előcsarnok nagyszerű, és elkezdenek rajzolni a karácsonyi dekorációkat. Észrevettem néhány rejtett Mickeyt is!

Amint megkaptam az útvonalat, felhívtam az anyámat, és elmondtam neki, hol tartózkodom. Szeretjük a Disney -t, és megértettük, hogy ez egy elegáns hely!

A Grand Floridián helyezkedik el a legendás igazi mézeskalács ház. Ez még nem áll, de majdnem, és van egy csúszási magasság és a félelmetes! Most olyan mézeskalácsra vágyom, mintha még nem is tudod.

Van egy esküvői rendezvény kápolna az ingatlanon, és a hétvégén több menyasszonyi ünnepséget láttunk. (Hallottam, hogy az oltárnak kilátása van a kastélyra a Magic Kingdom -ban.)

Az egyik párot egy lovas kocsi után választották meg. A mese valóra válnak.

A szálloda viktoriánus formatervezésű, és több különálló épületgel rendelkezik, a legtöbb hely hihetetlen kilátással rendelkezik a vízre vagy az udvarra.

Ez egy nagyszerű hely, gyakorlatilag bárhová, ahol megy, gyönyörű kilátások vannak. Nem tudom elhinni, hogy ez az életem!

Van egy út a GF és a polinéziai üdülőhely között. Állítólag egy mérföldnek kell lennie, de az építkezés miatt kissé rövid. Tetszik, hogy az NB szponzorálta az utat annak érdekében, hogy ez a terület barátságos legyen azokkal az Southampton FC Mez emberekkel, akik aktív maradni akarnak. Az első reggeli SR -vel és én megpróbáltuk kikapcsolni az üdülőhelyet, és ez kihívást jelentett. Nem volt választás a biztonságos járdán futni.

Étkezés a Disney -ben és a Race Expo -ban

Pénteken kezdtem a napomat egy szállodai szoba gabonafélékkel. Készítettem egy képet, de rájöttem, hogy már látta a gabonafélét. Ha még nem tette meg, Google.

A sport nagyvilágában felgyorsítottuk az expo -t. Ez volt a szokásos „Big Race” expo, és szerepelt néhány kedvenc vállalkozásomat, mint például a Sport Hooks. Figyelemre méltó maratoni érmékkel rendelkeznek.

és csillogó atlétika.

A Run Disney Expo az egyetlen hely, ahol a Limited Edition New Balance Disney Shoe -t kapja. Az NB képviselői azt mondták nekünk, hogy 1000 -et tettek, amikor először készítették ezeket, és az első napon felajánlották.

Az NB egy új cipőn dolgozik 2014 -re. Sokkal többet ellenőrizhet a marketing videójukon.

Orlandóban és Jenny Simpsonban futás

Aztán elvégeztük a módszerünket az új mérleg mezőhöz.

A New Balance bájos csapata ideális ebédet szervezett nekünk a pályán. Ez hihetetlen volt, mert Jenny Simpson ideális edzést végzett mellette!

Lusta is volt, amikor ültünk és ettünk, miközben futott, így ragaszkodtam egy sütihez, szemben a tizenhárommal.

Mit eszik Jenny Simpson

Jenny Simpson a leggyorsabb női mérföldes futó ebben az évben. Ő bámulatos!! És ő is szuper édes, úgy érzem, hogy már elégedett voltam vele, de ez csak azért van, mert annyira barátságos volt.

Ebéd után volt egy kérdés és válasz ülésünk Simpsonnal. Szereti a New Balance 1400 -at, ezért a versenyre használtam őket, hogy olyan gyors legyek, mint ő. Úgy tűnik, hogy a futócipő nem működik pontosan így, de jó versenyem volt!

Bármikor lehetőségem van egy fitnesz -szupersztár feltenni egy kérdést, amelyet felteszek erre a szuper kritikus kérdésre:

Mit eszel a verseny előtt és után? (vagy kemény edzések)

A versenyek előtt Simpson zabliszt vagy gabonaféléket eszik, mint a Cheerios. Van valami koffeinnel is, mint a tea, mielőtt futna.

Miután hisz abban, hogy a lehető leghamarabb újbóli üzemanyagot folytat. Egy dietetikus azt mondta neki, hogy ez nem csak az edzés utáni 20-30 perces ablak-meg kell próbálnia ideálisan enni. Ideális turmixot, csokoládétejet (!) Vagy joghurtot végez.

Arról is beszélt, hogy éjszaka vagy a nap különböző időszakaiban fut. Ez a szokásos, hogy a pálya szakembere különböző Fluminense Mez időpontokban kell futnia.

Azt állította, hogy ne aggódjon amiatt, hogy milyen ételek megfelelőek az adott napszakban (ne érezzék, hogy vacsora ételeket kell enni), és meg kell ennie azt, ami futás előtt az Ön számára működik.

Vacsora a Disney World -ben

Szombat este vacsoráztunk a kortárs szállodában lévő hullámban. A szállodából vittük oda az egysort, és ez nagyon kényelmes volt.

A csapat összeállított egy menüt a választási lehetőségekkel, így nem tudok beszélni az összes étteremmelFerings, de ez egy ízletes étkezés volt – abszolút a legjobb, amikor az egész utazásom volt!

(Két pohár fehérborom volt, amelyek hiányoztak a kamera.)

Az éjszakai kedvenc tanfolyamom – rák sütemények! Minden alkalommal megkap.

Hármas farokhal edamame pörkölt.

Másnap villásreggeli volt a Grand Floridian Kongresszusi Központban. Olyan finom!

Szórakoztató tény: Mickey alakú ételek csak jobban ízlik!

Szombaton felfedeztük az Animal Kingdom -t.

Szeretet.

Aztán SR és én egy kis időt töltöttünk a Magic Kingdom -ban. Most kezdnek karácsonyra díszíteni, de a fa még nem áll fenn. Ez arra készteti, hogy valóban azt akarom, hogy karácsonyra menjek Disneylandbe. Ez a Lélekbe kerül!

SR volt a hivatalos fotós, mert felelős a CAM telefonjával, és én nem vagyok.

A hátsó módszernél abbahagytam a solo -t a Polinéziai üdülőhelyen. Elmentem a kapitányok kapitányához, és kaptam néhány zöldséget és salátát.

Nem ajánlom ezt a helyet, ez egy gyors szolgáltató étterem, korlátozott lehetőségekkel.

Szombaton külön átadtam a csokoládéval borított szamócát a szobába. Ööö, Lengyel labdarúgó-válogatott Mez a legfinomabb nap.

KÉRDÉS: Ebben az évben nyaralni ment? Hova?

Jogi nyilatkozat: A New Balance meghívott engem ezen az utazáson a bor és a Dine Half Marathon hétvége részeként. Minden véleményem a sajátom.

Küldje el nekem a munkafüzetet

Megment

Részvény

Folytassa ezekkel:

Disney World 5K Race Refap

Walt Disney World 5K Race Refap. Futtassa a Disney Expo -t, az 5K Race és a Start Line Phots -t. Tippek a WDW Race Weekend futtatásához

Csomagolás a Run Disney Wine & Dine Half Marathon Race Weekend -hez

Csomagolás a Disney Wine és a Dine Half Marathon Race hétvégére. Amit csomagolok a 13,1 mérföldes verseny futtatásához

15 gyors futás előtti snack ötletek

Mit kell enni, mielőtt futna és mikor kell enni. 15 Gyors előtti snack koncepciók az új futók számára és egy félmaratoni képzés

Disney World 10K Race Refap

Futtasson Disney World Marathon Weekend 2022. Disney 10K Race Review and Reve. Top 10 kép és pillanat a futásból

Disney World Half Marathon Race Racap & Photos

A Disney World Half Marathon Race Racap, áttekintés és futó fotók. Futtassa a Disney kedvenc versenyképes képeit és

A Dopey Challenge 2022 (Disney World Run sorozat) futtatása

Most regisztráltam a Dopey Challenge futtatására! Nincs vevői megbánásom … vagy azt kell mondanom, hogy a Runner megbánása – még. Én vagyok