Hé ott a Hummus Heaven! (Más néven Richmond, Virginia) Tegnap kerültem ide egy hihetetlenül gyors hummus, hogy extravagáns eszik !! Hihetetlenül gyors kirándulás, tehát lekvár hummus, szórakoztató és ételekkel tele. Csakúgy, mint én. Meg fogom adni neked az összes kiemelt eseményt, hogy ez hosszú üzenet lehet. Megpróbálom megmenteni a rossz vicceimet egy másik napra. Szívesen.

A legfrissebb videóim

19 antitestvizsgálat
Vettem a COVID19 antitest tesztet. Így ment, és az eredmények!

További videók

0 másodperc 5 perc, 19 másodperc

Következö
American Dirt Book Review
12:07

Élő
00:00
08:21
05:19

Amint ideértem, Doris, a sofőr a szállodába sújtotta a szállodába. Valójában hihetetlenül érdekes történetet mesélt nekem valakiről, akit rendszeresen vezet. Szeretek beszélni az autósokkal a csodálatos népszerű emberekről, akiket vezettek – Los Angelesben nagyon sok történik, de ez egy kellemes meglepetés történet volt!

Bejelentkeztem a szállodába, és felkészültem a vacsorára.

Sajnos az egész 8 órás utazási dolog rendetlenségnek tűnt. Egy csomó sminkre halmoztam, de nem tudtam elrejteni azt a tényt, hogy a frufru minden irányba mutatott, kivéve. Kihúztam egy klipet, visszahúztam őket, és kiugrottam az ajtóból, hogy mindenkivel vacsorázzam.

A Richmondban, az Acacia -ban vacsoráztunk. Real Sociedad Mez Volt egy beállított menü és finom előételek. És azt hiszem, először (?) Szardínia ettem. A pincér elmagyarázta, hogy a séf elnyerte a díjat az ételért, így ki kellett próbálnom. Nagyon örülök, hogy jó volt! Tudom, hogy a szardínia jó neked, ezért egy ideje kipróbáltam nekik. küldetés teljesítve.

De az étkezés kedvenc része a glutén ingyenes sült kagyló volt. Kukorica étkezési kéreggel bántalmazták őket, és néhány kiemelkedő mártással tetején voltak. Hármat ettem, mert senki más nem akarta őket.

A főétel a Rockfish és a desszert egy nagyon divatos sózott karamell fagylalt és csokoládéhab volt.

Ma reggel fényesen és korán felébredtem, hogy elérjem a futópadot. Kivéve, hogy végül megütött.

3 mérföldes futást végeztem sebesség -intervallumokkal, és ez megölt. Úgy éreztem, hogy a pulzusom hihetetlenül magas a második intervallum után, és annyira fáradtnak éreztem magam. Milyen wimp. Ezután egy kis erőfeszítést végeztem néhány kettős feladat mozdulattal, mint például a deszkás sorok és a magas kardio sírás.

Onnan rohantam a szobámba zuhanyozni és enni (az étkezés ennek fő témája és az összes cikkem, ha nem veszi fel ezt).

Kaptam egy frittatát és zabliszt. Teljesen tökéletes volt. Szeretem az ételeket, amelyek finom ízűek, és a végén teljesen elégedettnek hagyom. Úgy érzem, hogy egy jó étkezésnek szénhidrátnak, fehérjének és zsírnak kell lennie, hogy az asztal örömmel hagyja, és néhány órán keresztül ne éhes legyen.

Aztán itt az ideje, hogy beillesztsük a blogger buszját, és induljunk a Sabra központjába, más néven a Hummus Heaven. Hihetetlenül izgatott voltam !!

Ma gondolkodtam rajta, és úgy érzem, hogy Sabra mindig is olyan társaság volt, amelyet szerettem. Nagyon nagy rajongója vagyok a hummusnak, és valóban azt hiszem, hogy a legjobbat teszik. A textúrát egyszerűen nem lehet legyőzni. És Sabra volt az első hosszú távú blogkapcsolatom is.

Idézni magam, azt mondtam egy 2011 -es bejegyzésben … „Sabra hummus az egyetlen hummus”

Tehát nagyon örülök, hogy még mindig együtt dolgozom velük, még mindig megeszem Sabrát, hogy el tudjam terjeszteni a Hummus szót az egyik kedvenc termékemről.

És kétségtelenül hihetetlenül örülök, hogy ma megeszem az összes hummust. Kóstoltunk néhány új terméket, beszéltünk a jelenlegi sorról, és Francia labdarúgó-válogatott Mez kirándultunk a gyárról. Néhány évvel ezelőtt kijöttem, hogy megnézhessem egy blog -kirándulást, de azóta sok minden megváltozott.

Láttad már ezt a vastag hummust? Ez olyan klubüzletekben érhető el, mint a Sam’s és a Costco, de még soha nem láttam a SoCal -ban.

Élelmiszer -bloggerek akcióban…

Az utazás többi bloggerje recepteket és más legitim divatos blogokat készít, nem pedig az élet castingot. De úgy gondolom, hogy szereted látni, hogy milyen véletlenszerűséggel foglalkozom, így még mindig közzéteszem az életem cuccaimat. Mondja meg, ha inkább csak képeket látna a 6 tál gabonafélékről, amelyeket minden nap eszem, így rögzítheti.

Vissza az ételbeszélgetéshez … az ebéd csodálatos volt. A Sabra üzemben van egy konyha a helyszínen, hogy recepteket készítsen, új hummus ízeket hozzon létre és Paris Saint-Germain Mez így tovább. Mindez forró volt a kályhától, és hummus, salsa vagy guacamole hangsúlyozva.

És a nap a gyár kirándulásával zárult le. Annyira furcsa, de nagyon szerettem, hogy az illata ott van – a csicseriborsó édes illata boldoggá tesz.

Az utazás további bónusz ajánlata az volt, hogy láthattam néhány blogom, mint például Bretagne, hogy madár ételeket fogyaszthassanak, Liz a Lemon Bowl -ból, Amy az Egészséges Apple -ből (akinek hamarosan megjelenik egy könyve!) És Laura a Mományokból. Ez egy robbantás volt, amely mindenkivel felzárkózott. xoxox

Most visszamegyek Kaliforniába … később találkozunk!

KÉRDÉS: Evett már valaha szardíniát? megtennéd te?

A Sabra ismétlései meghívtak erre az utazásra, minden véleményem a sajátom.

Küldje el nekem a W -tOrkbook

Részvény

Folytassa ezeket a következőket:

A legjobb egészséges kereskedő Joe’s Pumpkin szezonális ételválasztás

A legjobb egészséges kereskedő Joes Pumpkin Foods. Nézze meg a TJ -khez hasonló szezonális ételek körének ezt a kerekét

Utazási ötletek és történetek a San Francisco -i nyaralásból

Utazási ötletek San Francisco -tól. Utazási vallomások a nyári ünnepemről és kedvenc helyeimről a San Francisco Californiában

Amit ma ettem az élelmiszer napló – Maratoni edzés 4. hét

Mit eszek egy nap alatt. Élelmiszer -napló futó blog edzés hét 4. reggeli, ebéd, vacsora és snack, valamint jegyzetek

15 gyors futás előtti snack ötletek

Mit kell enni, mielőtt futna és mikor kell enni. 15 Gyors előtti snack ötletek új futók számára és egy félmaratoni képzés

A mai Costco -vontatás

Blog Costco élelmiszer -vontatás futtatása. Futni Eat Ismételje meg az Instagram tekercseket, hogy a Costco -nak egészséges kedvenceket és a legjobbakat kell megfojtania

Gorton garnélarák-tálak-új, teljes fagyasztott ételei

Gorton garnélarák tálak új fagyasztott ételek – gondolatok a garnélarák soba tészta táljáról és a krémes gomba rizottó tálról. Gyógyít