Amikor Ben is dolgozik, azt is mondja: „Kortyolom a Work-A-Hol-on”. Ma szerettem volna kortyolni Cruz Azul Mez a Blogahol -ot, és szorongtam, amikor rájöttem, hogy nem tudom. Csak tegnap (mert beteg voltam) blogoltam, csak akkor fogok blogolni, amikor ma (mert utazom), és nem tudtam megnézni semmilyen típusú blogot körülbelül 3 napig! Oké, felismerem, hogy egyik sem a világ vége. Én (kissé) állandó nő vagyok, és megértem, hogy az ég nem esik le (azt is reméljük, hogy a dolgok nem esnek az égből, mivel jelenleg 30 000 méterre gépelek).

De az az igazság, hogy nem férhetek hozzá az internethez, és ezért nem kapok hozzáférést a blogvilághoz egy kicsit nyugtalanítóhoz.
A legfrissebb videóim

Aztán eltűnt – könyv -áttekintés
Nagyszerű hallgatás – könyv és podcast értékelési sorozat
Aztán Lisa Jewell eltűnt – az Audible, az Amazon vagy a Bármilyen könyv eladásra kerül.

A ‘Akkor eltűnt’ nagyszerű hallgatás? Itt van a véleményem!

További vélemények, linkek és tippek a RUNEATREATEAT.com ellenőrzéséhez

További videók

00:00
08:21
04:20

Amikor rájöttem, hogy a blogom figyelmen kívül hagyása, felálltam a repülésünkre, és azt kiáltottam: „Italkövetelést követelek !!!” – Azonban az „ital” helyett a „blog” -ra gondolok. Ahelyett, hogy „felállt és sikoltoztam”, úgy értem, hogy csendesen őrülten vezettem magam a fejemben.

A nevem Monica vagyok, valamint blogaholikus vagyok.

Szerencsére a blogaholizmusom az egyetlen betegség, mivel sokkal jobban érzem magam, mint tegnap. Még mindig nem vagyok olyan, mint a teljes sebesség, bár én is képes vagyok felfelé tartani a fejem, anélkül, hogy egy szék és a párna segítségével segítem volna.

Beletelt egy ideig, amíg csomagoljuk, mivel rendkívül kényelmessé tettük magunkat (Olvassa el: az összes szétszóródott, mint ahogyan körülöttünk, úgy, ahogy a helyet a Hoarders epizódjának tűntünk). Ráadásul ki West Ham United Mez kellett próbálnunk, és meg kellett ragadnunk minden karácsonyi ajándékunkat (sikertelen voltunk ebben a feladatban, és a Ben anyja az ajándékainkat kiszállítja). Ugyanakkor úgy kezeltük, hogy időben eljuthassunk a repülési terminálra, valamint Kaliforniai módszerünkkel vagyunk.

Subs -t kaptunk a repülőtéren. Nem vagyok a Quiznos rajongója, mivel a Starbucks Barista éveim során két évig a szomszédban dolgoztam, ám ez volt az egyetlen választás a terminálunkban.

És szintén kiválasztottam néhány szemetes mágusot, valamint néhány, nem olyan szeméttel!

Frissítve a Hozzáadáshoz: Nem tudtam elfordítani egy kis zacskót a teljes kiőrlésű pita chipsből néhány snackéért. Legközelebb hummust hozok!

Holnap el kellene vennem a CPR -osztályomat, de nincs utalásom, hol van (lásd, miért követelem az internetet!). Várok egy sima utazási házat, valamint egy egyszerű korai ébresztési telefonhívást.

Ben, valamint én Szaúd-arábiai labdarúgó-válogatott Mez kimerültek a tegnapi „haldoklással, vagy valóban rossz 24 órás influenza” kérdésből. Uh. Csak újra akarok lenni, és újra kényelmes lenni. Az egész testem fáj.

Viszlát később!

Küldje el nekem a munkafüzetet

Megment

Részvény

Folytassa ezekkel:

10 legfinomabb kép a bostoni maratoni hétvégén 1. nap

Boston Marathon hétvégi összefoglaló. Szórakozás a Boston Marathon Expo -tól, az ételektől, a felszíni vonaltól, a futásból, valamint a szállodából. BAA 5K verseny, valamint találkozni

Futás a Marco Island Florida 2021 -en

Hol lehet futni a Marco Island Florida -n. Futási ötletek az utazáshoz, valamint a nyári tengerparti kirándulásokhoz. Florida Run Blog ésUtazási Jane értékelés a futók számára

Utazási Jane értékelés a futók számára

Utazási Jane értékelés a futók számára. Kipróbáltam, és megosztom a tippeket! Egyszerűen használható hordozható piszkos táska, amely eldobható. Fürdőszoba

Utazási ötletek, valamint a San Francisco -i nyaralás története

Utazási ötletek San Francisco -tól. Utazási vallomások a nyári vakációmból, valamint az előnyben részesített helyszíneken a San Francisco Californiában

Csomagolás a Run Disney Wine & Dine Half Marathon Race Weekend -hez

Csomagolás a Run Disney Wine -hez, valamint a Dine Half Marathon Race Weekend -hez. Amit csomagolok a 13,1 mérföldes verseny futtatásához

Rosszabb, mint egy rémálom

Tapasztalataim az éjszakai rettegőkkel felnőttként. Futtassa az Eat Repeat Life Update -t, valamint az éjszakai rettegés élményét. Erőforrások